Ana sayfa » Güvenlik » MEB yasaklı sitelere giriş
meb-internet-yasak-sitelere-girmek

MEB yasaklı sitelere giriş

İnternet üzerinde yaptığımız araştırmalar sonucu sertifika yükleme işlemi sonrasında meb engelini kaldırma ve Milli Eğitim bünyesinde faaliyet gösteren okul, yurt, üniversite kredi yurtları, pansiyon, müdürlükler gibi kurumlarda girişi engellenmiş web sitelerinde dolaşmak yahut facebook , youtube gibi yerlere girmek , oyun oynamak gibi aramalar yapıldığında oldukça çok sonuç olduğunu ve ciddi manada bir çözüm getirilmediğini gördük. Aynı şekilde Adalet Bakanlığı, Diyanet İşleri Başkanlığı ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarında da aynı sorunlar gözükmektedir.

Yasaklı sitelere giriş

Tabi ki bu yazımızın milli manevi değerleri aykırı , anayasada yasaklanmış illegal faaliyetlerin icra edilmesi için değilde eğitim faaliyetleri için kullanılacağını düşünerek oluşturduğumuzu bilmenizi isteriz. Öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz bilinçlidir zaten vatanımız ,milletimiz, ahlakımız aleyhine sitelerle işleri olmaz diye düşünmekteyiz.

Son olarak şunu da  eklemek isteriz ki aşağıdaki yöntemleri masaüstü bilgisayar, laptop gibi bilgisayarlarda kullanabileceğiniz gibi, cep telefonu, tablet gibi tüm mobil aygıtlarda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Malum olduğu üzere Sadece DNS ile artık bu yasaklı sitelere giriş artık mümkün değildir. Bu ayarları yaptıktan sonra bilgisayarda video izleyebilir, radyo dinleyebilir, tv izleyebilir, oyun oynayabilir ve facebook, twitter gibi sayfalara bağlanabilirsiniz.

2016 Mayıs ayında Adalet Bakanlığı Uyap, Kredi Yurtlar Kurumu Üniversite Öğrenci Yurdu, Devlet Yurdu ve diğer devlet kurumları eklenerek yazı güncellenmiştir.

2016 için güncel dns ve vpn teknikleri : 

( Sitemizde bilgilerin sürekli güncel olması için yazı içinde bulunan reklamlara tıklamanızı rica ediyoruz )

  1. Cep telefonundan kesin çalışan sistem ifreedom v3 apk ile rahatlıkla istediğiniz siteye girebilirsiniz.
  2. Mayıs 2016 Ayı kesin çalışan sistem Psiphon3 ‘ü rahatlıkla kullanabilirsiniz. İndirme adresi https://s3.amazonaws.com/i0tj-n3te-bhgb/psiphon3.exe
  3. 2016 Mayıs ayı için geçici olarak kullanabilirsiniz https://www.browserstack.com/jointeam/d64682d8abcea7e00864f9dc6eb4d194
  4. Fatih tabletlerde, İos ve Android tüm akıllı telefonlarda Psiphon programı sertifikadan sonra hala çalışmaktadır. ( Mayıs 2016 )
  5. Psiphon Windows işletim sistemlerinde de rahatlıkla kullanılabilir. İndirme adresi https://psiphon.ca/tr/download.html ( Mayıs 2016 )
  6. Tor Projectin bir ürünü olan Tor Browser da engelleri kaldırıyor indirme adresi https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en
  7. 2016 Mart için güncel eklenti Free my browser eklentisidir.
  8. 2016 Şubat kesin çalışıyor https://s3.amazonaws.com/lantern/lantern-installer-manoto.exe
  9. 2016 Cep telefonları için  Psiphon ve ZPN uygulamalarını yükleyerek rahatlıkla internete girebilirsiniz.
  10. Logoxnet internet tarayıcı ( %100 çalışıyor ) İndirmek ve detaylar için code.google.com/p/logoxnet/
  11. PureVPN ( KYK online oyunlarda kesin çalışıyor Örn. Lol ve Dota)
  12. ExpressVPN ( Kredi Yurtlarında kesin çalışıyor – SSTP protokolünü kullanıyor ve Torrent ‘e erişim sağlıyor )
  13. Jumbo proxy switcher  ( Mayıs 2015 %100 Çalışıyor )
  14. Easy proxy (1 Haziran 2015 % 100 işe yarıyor , ücretli versiyonu ile çok daha sağlıklı sonuçlar alınıyor )
  15. Psiphon ( Mayıs 2015 %100 Çalışıyor )
  16. Vpn Freegate ( %100 Çalışıyor )
  17. Google Chrome Zenmate eklentisi
  18. Google Chrome EasyProxy eklentisi
  19. Browsec eklentisi
  20. http://www.browserstack.com com üzerinden online vpn ile erişim
  21. http://terrasus.com/prxy/index.php tarayıcı üzerinden tüm sitelere giriş imkanı
  22. En köklü çözüm ise ücretsiz vpn hizmeti sağlayan firmalardan kullanıcı adı ve şifre alarak VPN köprü kullanarak trafiği anonim hale getirmektir.
Aşağıdaki sitelere normalde girilemiyor : 
  1. Ekşi Sözlük
  2. Blogger
  3. WordPress
  4. Facebook
  5. Dailymotion
  6. Youtube
  7. Twitter

ve türevi olan video sitelerin hepsi engel kapsamında. Milli Eğitim Bakanlığı interneti ile bu sitelerin ihç birine girilemiyor. Peki bu engel nasıl aşılabilir, yasaklanmış sitelere nasıl girilebilir.

Sponsorlu Bağlantılar
Genel geçer yasakların tümünü kaldırmak için Ultra Surf programı ile aşıyoruz. Buna alternatif olarak ZenMate , BrowSec google chrome eklentileri de oldukça işe yarıyor.
Öncelikle aşağıdaki linkten dosyayı indiriyoruz. Linki görmek için facebookta bizi beğenin.
[social-locker locker_id=”d9f19b000c9f71642″ theme=”red” message=”Okul bilgisayarlarından internete girebilme linkini görmek için bizi sosyal medyada beğenin.” facebook=”true” likeurl=”https://www.facebook.com/celilcanwebhizmetleri” google=”true” googleurl=”https://plus.google.com/+Celilcan/” tweet=”true” tweettext=”” tweeturl=”CURRENT” follow=”true” linkedin=”false”] http://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u.zip[/social-locker]
adresindeki programı indirin. Daha sonra sıkıştırılmış winrar dosyasını sağ tıklayarak klasöre çıkart diyerek çıkartın. Ve klasörün içindeki u922.exe dosyasına tıklanır çalıştırılır. System tray denilen saatin orada sarı kilit şeklinde bir ikon oluştuğunda artık istediğiniz internet sayfasına rahatlıkla girebilirsiniz
Ultra Surf ‘un genel özellikleri» Ultra surf programının bana göre en güzel özelliği kurulum gerektirmiyor olması, böylelikle admin yetkisine sahip olmayan bir kullanıcı bile programı çalıştırabiliyor. Ve engellenmiş sitelere girebiliyor. Bu iyi bir yön olduğu kadar kötü bir yönde kötü niyetli ellerde zararlı kullanıma yol açabilir.» Program onlarca ülkede milyonlarca kullanıcı tarafından kullanılıyor.» Yüksek şifreleme özelliği ile güvenli bir internet gezintisi sağlar.
  • Erişimi kısıtlanmış siteleri rahatlıkla gezebilirsiniz.
  • İnternet gezintisi sırasında IP adresi, bölge gizliliği sağlanır ve tarayıcınızın geçmişi, çerezleri gizli tutulur.
  • Milli eğitim, Diyanet, Adalet Bakanlığı ve diğer bakanlıklar engellenmiş sitelere giriş imkanı
  • Youtube’ye giriş.
  • Öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz bu programı yasal sınırlar dahilinde kullanırlarsa bizde zan altında kalmamış oluruz. Eğer program ile ilgili sıkıntı yaşıyorsanız yorum olarak yazın çözümünü bulalım.

MEB  engellenmemiş oyunlar : 

Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim departmanı tarafından henüz yasaklanmamış ve rahatlıkla oynanabilecek eğitici oyunlar listesi aşağıdadır. Liste zamanla genişletilecektir.  Oyunlar için oluşturulmuş özel sayfamızı ziyaretz etmek isterseniz MEB OYUN adresine girebilirsiniz.

  1. Eğitisel oyunlar
  2. http://mebk12.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/02/03/710566/icerikler/egitsel-oyunlar_1242229.html
  3. Topçu kafalar oyunu
  4. Atv motor yarışması
  5. Angry Birds oyunu oyna
  6. Arapça harf bulma oyunu
  7. Satranç oyna

Yakup08 ‘in katkıları ile en güncel eklenti ve programlar aşağıda yer alıyor.. Yakup08 arkadaşımıza çok teşekkürler.

Sevgili Teknotrik takipçileri Meb engeli için bu pragramı kullanabilirsiz.Ben denedim Çalışıyor.linke Tıklayınız.Benden size bir hediye olsun.Daha fazlası için takipte kalınız.
https://s3.amazonaws.com/mkg7-k1ym-7gh4/psiphon3.exe

 

yene-engel-kaldirma

İsterseniz bunları okuyun !

resim exif bilgilerinden adres bulma

Fotoğraftan exif ile adres bulma

İnternete her ne yüklerseniz yükleyin bu konuda çok dikkatli olmalısınız. İnternete fotoğraf, video veya sesli …

335 yorumlar

  1. Ya gencler tamam da bunlarin hpsi engellendi ya uc browser mini den giriyorduk artik o da yok

  2. Arkadaşlar eğer varsa calişan ve ios için lutfen email atabılırmısınız estoes86@gmail.com

  3. arladaslar ben telden yurt internetine baglanabiliyorum ancak pcden girmiyor kişisel şifreyi girdikten sonra google gelmiyor bunun nedeni nedir vpn kullanarak oyuna girdin engel mi yemiş oldum sorununu çözen olursa vpn programı söylerim pc için oyunlara girebiliyor. Mailime mjs atın

  4. gönderin artık düzgün siteyi

  5. Pki bağlandığımız kablosuz norman tarayicidan baska hic bir uygulamaya giremiyosak ne yapılmali

  6. arkadaşlar çözüm varsa e postama bekraunt@Hotmail.com gönderir misiniz..

  7. GENCLER PC LERDE BLUESTACK I İRDİRİP ORDANDA PUFFİN İ İNDİRİN TEL DENDE PUFFİN BROWSERİ İNDİRİN CÖZUM BU

  8. Hürkan RyderYt

    Arkadaşlar ? Henüz Çalışan Bir Program Yokmu Sşte Vb? yeni Çıktıysa Mail Adresime YollarsanızSevinirim

    hurkanpvp@gmail.com

  9. Arkadaşlar sadece ifreedom v3 apk şeklinde çalışıyor. Cepten girersiniz.Pc de yok.

  10. çözüm varsa daglihakki@hotmail.com gönderebilirmiisniz

  11. cözüm bulundu mu arkadaslar? bulabılen varsa karabey007@hotmail.com adresıne de gonderebılır mı

  12. Çözen yok arkadaşlar. Malesef olanlarda bir bir kapanıyor. Çözüm şart

  13. Win 10 OlmuyOR aRKADAŞLAR

  14. arkadaşlar çözümü olduğunu söyleyenler epostama atarmı bekraunt@mynet.com

  15. çözüm varsa bana da mail atabilirseiz sevinirim gokcenbal@gmail.com

  16. Lütfen bir çözüm varsa yardımcı olun her şey tıkandı kaldı. Paralı da olsa üye olacağım tahsin_mail@hotmail.com

  17. Şuan için çalışan birşey yok elinde olan arkadaş varsa paylaşsın lütfen yada mail atsın! Bir çözümü vardır illaki!

    halkerkan@gmail.com

  18. Admin sen işine gelen yorumlarımı yayınlıyorsun.. Burda sunduğun hiçbir yöntem olmuyor

  19. psiphon artık bilgisiyarda çalışmıyor
    bütün program indirdim açılmıyo hiçbiri yalancısınız siz

  20. Beyler Bende Çözüm Asla Bitmez Bana Mail Atanlara Yardımcı Oldum Ama Artık Bu İşleri Bıraktım Ve Ben Hala Meb Engelini Kaldırarak Giriyorum Burdaki Çözümlerin Hiçbiri Olmuyor Boşuna Çabalamayın Hadi Hoşçakalın

  21. Psiphon da çalışmıyor artık meb çözmüş bu işi nasıl hallederiz bilen var mı?

  22. Sa beyler ya cozum bulan varsa acil msj atsin yasin_fotball@hotmail.com

  23. yolcu tam olarak nasıl kullanılıyo

  24. Bay Joshua Emanuel.

    evet e-posta yoluyla irtibata geçiniz eğer bu salah için acil kredi ihtiyacım var: emanuel-loanfirm500@outlook.com, düşük oranda% 2 de kredi sunmak

  25. Merhaba işlem basamağı bir kaç tık fazla inceleyin . Şimdilik kesin çözüm olayı kalbinden çözmüşler. Bakalım MEB in karşı hamlesi ne olacak

    Öncelikle yardımcı olan iki arkadaşa teşekkür ederim. Biraz şekillendikten sonra Köstebek adını verdiğim ufak program hazır.

    Engeli aşmak için github tan proje dosyaları zip olarak indirin kendi dizinine açın.
    Köstebeği çalıştırın.Tabi python3 kurmalısınız unutmayın.
    chrome kuruluysa proxy ayarı yapılmış olarak açılacaktır.

    https://github.com/heromoonsun/Kostebek

    Hatırlatma
    Engeli aşmak için kurum dışında bir sunucunuz olmalı benim digitaloceandan aldığım VDS şuan açık. limitleri zorlayana kadar açık kalacak . Sonraları kendi sunucuz olmalı .

    Köstebek.pyw kafa karıştıran işlem basamaklarını istemci tarafındakileri otomatik yapar.

    Yöntemi sevdiyseniz VDS alın. aylık 5 $ 4-5 kullnıcı için yeter fazla bile.
    Kendi sunucunuz olursa eğer sunucu tarafında yapılması gerekenler
    1 – ssh parola girişili hale getir
    2- 80 portu kullanan yazılım varsa kaldır yada durdur
    3 – proxy.py yi çalıştır

    Çok detaylı anlatım burda. sunucu tarafında yapılması gerekenlerin açıklaması var. İstemci tarafını boş verin köstebek.pyw yapıyor zaten.

  26. Beyler pc için bulun yapın bişiler ya yazın netsiz geçmesin cözüm bulabilen paylaşşsın !

  27. Yakup hocam pc için olan çalışan program bana atabilirmisin?
    aerdem42@hotmail.com

  28. sagopacıcocuk54

    Neylersin phantom patladı çalışan varsa acillll
    Mail
    basiretsiz02@gmail.com
    Buraya yazmayın internet hızlıydı ne güzel patladı offf giremiyoruz evdede net yokk offf

  29. Android için hangi yöntemler işe yarıyor ?

  30. http://terrasus.com/detail.jsp?articleID=394
    burdaki linkde bir yöntem var deneyin özgürce uçun ben deneme şansım olmadı …

  31. bu tarih itibariyle cozum varmı yokmu onu yazalım en azından pc için android için var

  32. https://docs.google.com/document/d/1-OYXPeBcnq05AFbxJHT7h9ia1o3S-MJ3eONz20UnjDs/edit?ts=5757d24d
    yukardaki linkde kurumsal olarak meb engelini aşma yöntemi yazılmıştır.yöntemi denemek isteyen yapsın …

  33. halkerkan@gmail.com Arkadaşlar çözümünü bulan arkadaşlar bi zahmet banada atarlarsa sevinirim. Bu meb engeli bi şekilde aşılmalı!

  34. phantom vpn limiti aşınca bir daha günlük trafiği yenilemiyor bende böyle bir sorun var şuan. avira ıle ılgılı herseyı kaldırdım kayıt defterını temizledim, mac adresini değiştirdim, modeme reset atıp yenı ip adresi tahsis ettim pc ye, ardından tekrar phantom vpn ı ındırıp kurdum ve yeni üyelik açıp onu girdim ama yok hala aynı limit aşıldı diyor, fıtık etti ya 4-5 gündür bunun çözümü ile ilgili bir bilgisi olan varmı veya başka bir yöntem, program tavsiyesi filan ?

  35. avira phantom patladı artık çalışmıyor

  36. avira fantom da gümlemiş beyler geçmiş olsun buradan paylaşmayalim çözüm bulan arkadaşlar lütfen mail atın
    rumuziki@hotmail.com

  37. avira phantom patladı girmiyor artık

  38. Bana mesaj atanlar tekrar mesaj yollasınlar

  39. cep telefonumuz olsa zaten ordan gireriz :)))) genede tşkler

  40. Mal gibi paylaşın burda hemen fixlesinler

  41. FİKRET GAZİ

    Arkadaşlar sorun çözüldü,,,

    avira fantom son sürümü sitesinden yüklüyorsunuz,,,

    cep telefonunuzun internetini usb ile masa üstü pc nize bağlayın,,

    bağlandığınızda aviranın ülke seçimi aktif oluyor biraz denemeyle avira bağlanıyor,,

    ardından telefonunuzun bağlantısını devre dışı bıraka tıklayın avira kapanabilir ülke seçimi aktif kalıyor genede tekrar bağlan dediğinizde bağlanacaktır gayet de hızlı

    bir kaç denemede bağlanmaya bilir ısrarla deneyiniz,,,D

  42. Bilginin Doğru Adresi..Doğru kullan internet ağına takılma

  43. http://www.teknotrik.com/yasakli-sitelere-giris.html
    çözüm burda yukarıdaki linke tıklayınız ……bizim işimiz bu.

  44. muzzy31 tesekkürler. yorumda söylenenler yapıldığında çalışıyor. aylık 500mb veriyor eğer üye olursanız 1gb ta çıkıyor.

  45. konunun içinde bir çok çözüm var en üsteki psi.. başlayan ise bağlantı kurulmuyor

  46. Arkadaşlar bu işin uzmanıyım meb engelini kaldırmada yazımı dikkatlice okuyun programı isteyen varsa bana mail yoluyla ulaşsınlar programı verecem e-postam maviyol_10_@hotmail.com

    1- Sayın adminin paylaştığı yöntemlerin hiçbiri olmuyor. Kendisi yapabiliyorsa kanıt eklesin resim video vb. bizde inanalım
    2- Ultrasurf 15.04 versiyonu çalışmıyor 15.05 versiyonun çıkmasını beklemeniz gerekiyor
    3-Psiphon 3 çalışmıyor Psiphon 4 çıkmasını beklemeniz gerekiyor
    4-Zanmate saçmalığından bir kere vazgeçin bu hayatta çalışmaz
    5-Proxy sitelerinden vazgeçin zaten meb proxy kelimsesini yasaklamış nasıl girebilirsinizki ?
    6-Dns Tam bir fiyasko oldu artık
    7-Crhome eklentilerindende vazgeçin

    Bugüne kadar hep ultrasurf kullanıyordum çalıştığı zamanlarda ama her geçen gün meb filitresini güncelliyor ama yinede
    bizlere engel olamıyor. Neyse bende VPN programı var isteyen varsa mail yoluyla veririm burdada paylaşırdım ama ne kadar çok kişi girerse o kadar çabuk fixliyor meb…Kullandığım Vpn bedava Üyelik alırsanız günlük 1 gb limit veriyor paralı alırsanız sınırsız tabi ben paralı alacam meb eğer bunuda 3 ay içinde fixlemeze tabi.

  47. Çözümü yayınladık diyorsunuz da nerede bulamadım. Yardımcı olurmusunuz. Şimdiden TEŞEKKÜRLER. atillaolge@mynet.com

  48. bu sitede baya bi iş var ama meb interneti zor gibi biraz o telefonlarda herkesde yok ve zahmetli

  49. çözüm bulan varsa atsın telefonda dashvpn ve psihphon82 çalışıyor pc de bulamadım hala

  50. Çözüm yayınladık konunun içinde var. Lütfen okuyun.

  51. Çözüm yok mu hâlâ?

  52. yabancının biri

    Yorumunuz onay bekliyor
    admin bi çözüm bulursan bana gönder lütfen saygılarr :)
    ufuk47abak@gmail.com

  53. cep telefonundan meb engelini aşmak isteyenler çözüm bulunmuştur.. çözüm burda

  54. yabancının biri

    admin bi çözüm bulursan bana gönder lütfen saygılar

  55. yabancının biri

    admin bi çözüm bulursan bana gönder lütfen

  56. bu psiphon 3 de pek bi işe yaramıyor. bağlantı bi türlü gerçekleşmiyor. ayrıca avirayla entegre halinde çalıştırmayı denedim oda net bi sonuç vermedi. kullanımda hata yaptığımı yahut başka bi bilgisi olan sorun konusunda yardımcı olabilirmi?
    yenibihesap06@gmail.com

  57. Mebin birşey başardığı yok arkadaşlar paylaştığımız programlar tek tek engelleniyor buraya yazamıyoruz o yüzden herkes kendi bulmak zorunda.Hala çalışan birsürü yöntem var…

  58. bulan birisi bana e-posta atabilirmi ? haumea16@gmail.com

  59. OLMUYOR yakup08 birader. Sanırım artık hiç çözüm kalmadı. MEB’in Bundaki başarısı daha sonraki yasaklara umut olur. Neden böyle diyorum çünkü hatırlarsanız daha önce youtube, twitter ve facebook genel olarak yasaklandı ve biz vpn sayesinde girebiliyorduk. Ama bu fatih sertifikası gibi bir sistem tüm internet sağlayıcılarına yüklenirse daha sonraki yasaklarda hiç bir yolumuz kalmaz. İnşallah tez zamanda bir çaresi bulunur. Saygılar

  60. neden yorumlarımızı yayınlamıyosun sevgili admincim…?

  61. https://s3.amazonaws.com/i0tj-n3te-bhgb/psiphon3.exe
    İndirin kurun kullanın özgür olun…..

  62. Ben sitelere girebiliyorum ama video oynatmıyor ne yazıkki….

  63. dasko çözüm için mail attık cevap vermiyorsun kafamı buluyorsun bizle…

  64. face açildi hiçbirsey kullunmadan

  65. bulan varsa banada gönderin ervacan@icloud.com

  66. arkadaşlar çözüm bulunuyor …panik yapmayın…

  67. kardeş 12.05.2016 itibrıyla yeni bişey bulursanız e postama atarmısınız hepinizin emeğine sağlık teşekkürler siirt_1875@hotmail.com

  68. arkadaşlar iki proğramla çalışıyor önce avira phantom vpn kuruyorsunuz sonra psiphone 3 ilk etapta kendi netizi kesip telefonun interneti ile bağlanın phantom vpn sonra pshiphon 3 te ayarlardan ayrı tunelde açıp oradaki tiki kaldırın sonra pspihon 3 ile bağlanın daha sonra kendi internetinizi aktif duruma getirip telin intenetini kapatın sonra herşey açık devam edin

  69. 12/05/2016 tarihi itibariyle çalışan bir program varmı.

  70. Avira çalışıyor.

  71. MUSTAFA ÇELEBİ

    Merhaba okulda türkiye hakkında bilgi veren corafik olarak bir sürü site engellenmiş bunları öğrencilerime göstermek istiyorum ama engel olduğu için yapamıyorum lütfen m.celebi@msn.com adresine gönderebilirmisiniz çözümü bulan ?

  72. Getirelim özel mesajlaşma veya whatsapp grubu kurulabilir. Gece bu grupda paylaşılabilir program. Sabah setup ını kurar kurtuluruz ama Kimin ne olduğunu ve ya bu işi engelleyen birisi olmadığını kişinin nereden anlayacağız :)

  73. Bu konuda uzman arkadaşlardan yardım bekliyoruz. ahmetsert23@hotmail.com mail adresim.

  74. hakkı dağlı

    çözüm bulan arkadaş varsa bana da mail atabilir mi ?
    daglihakki@hotmail.com

  75. arkadaşlar kaldıysa yöntem alayım ben de. Hiç bir işimizi halledemiyoruz ihtiyaç duyulan sitelere bile erişemiyoruz zaman zaman. Okulda internet var ama filtrelerden dolayı telefonu kullanıyoruz nasıl iş anlamadık.
    gol.d.rogerbb@gmail.com

  76. çözüm bulan bir hayırsever hcklnc@yahoo.com.tr adresinden bana ulaştırır ise ona çok dua ederim.

  77. GENÇLER SPOTİFY ÇALIŞIYOR VPNSİZ.

  78. Özel mesajlaşma yapılırsa iyi olur yoksa çözüm yollarının ömrü fazla olmuyor. rumuziki@hotmail.com

  79. Herkese merhaba ben okulun lojmanında kalıyorum ve bu mebin internetine bağlanıyorum eskiden iyi kötü bağlanabiliyodum ama artık sertifika gibi bi boklar geldi ve hiç birşeye girilmiyo. Google chrome uzantı yüklemeye çalısıyorum ama malesef google play magazası ve google chrome uzantı mağazasıda mebin yasaklı siteler arasına girmiş. Telefondan da eskiden psiphon uygulamasından babalar gibi giriyodum. Ama artık onda mümkün değil uygulamayı başlata basıyorum 1-2 dakika sonra uygulama kapanıyor. Bilmiyorum ne yapıcam elim kolum bağlı Yardımlarınızı bekliyorum. İp değiştirme programlarıda işe yaramıyo .

  80. Özel mesajlaşma fikri çok güzel olabilir dikkatli davranılırsa her türlü paylaşım olabilir…

  81. Kardeşim şu okul interneti için son bi işe yarayan vpn söylesenize yukardakinlerin hiçbiri çalışmıyor ACİLL…

  82. 2. bir yöntem daha paylaşıyım:

    Windows bazlı bir vps alın.
    Yukarıdaki sitedeki teklifler kullanılabilir..

    http://guac-dev.org/ burada html5 destekli bir remote desktop gateway var. HTML5 ile çalıştığı sanmıyorum ki meb bloklasın..

    Ha, bunu evinizdeki bilgisayara kurup port forwarding ile evdeki bilgisayarınıza da 80 ya da 443 ten IP bazlı bağlanabilirsiniz..

    Sorusu olan?

  83. Meb yine engellemiş o halde engellemesinin imkansız olduğu bir şey yapayım bunu da engellesinde göreyim…Hayr duanız yeterli hacker EnderuN

    1.Ucuz yollu bir vps alın:
    http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=104
    burada tonlarca vps teklifi var..

    2. Sistem şu:
    https://github.com/webrecorder/webrecorder

    Running Locally

    Webrecorder can be run using Docker and Docker Compose. See Docker Installation for details on installing Docker. See Docker Compose Installation for installing Compose.

    1). git clone https://github.com/webrecorder/webrecorder

    2). cd webrecorder; bash init-default.sh.

    3). docker-compose build

    4). docker-compose up -d

    (The init-default.sh is a convenience script that copies webrecorder/webrecorder_sample.env -> webrecorder/webrecorder.env and creates keys for session encryption.)

    Point your browser to port http://:8089/ to view the Webrecorder.

    IP bazlı çalıştırabileceğiniz gibi DDNS servisi veren hizmetleri de kullanabilirsiniz..
    Sadece kendiniz kullanırsanız, dosya indirme siteleri, youtube ve sosyal medya dahil her yere girebilirsiniz..

    Sorusu olan?

  84. Özel mesajlaşma sistemi getirmeyi düşünüyoruz, sizce nasıl olur ?

  85. Paylaşılanların en fazla ömrü 1-2 gün sürüyor bir ara bu siteyi kapatmışlardı geri açtılar paylaşılır paylaşılmaz yöntem hemen yasaklanıyor çırpınışlar boşuna…Bulunan Kalıcı bir çözüm malesef yok, bulanlarda ses çıkarmıyorlar yasaklanacak diye…

  86. aynı dertten

  87. ben böyle saçma bir iş görmedim. meb ne yapmaya çalışıyor. kullandığı filtreler yüzünden gmail, hotmaile bile doğru düzgün girilemiyor. e bu idare dumanlamı haberleşecek. işlerini nasıl halledecek. hiçmi ihtiyacı olmayacak başka sitelere. tamam zararlı içeriklere karşı kendince önlemlerini al amenna ama bu kadar abartı olması saçmalık artık. bir çok faydalı içeriğe ulaşılamıyor. güya internet var ama içi boş. sadece eba ya eokula mı girelim ? yokmu öğretimi destekleyen tonlarca içerik ? niye erişemiyoruz. varsa yöntemini bilen bilgilendirsin lütfen rica minnet olunur. sevtapbiricik@gmail.com

  88. gokcenbal@gmail.com
    çözüm bulan arkadaş varsa bana da mail atabilir mi ?

  89. ismail basgan

    pisphon bağlanılıyo diyo orda kalıya yardım edin yada yeni bir program atın TŞK

  90. Arkadaşlar ne bulunuyorsa 2 gün sürmüyor. Biri bizi her yerden gözetliyor sanki. şuan için elimde bişey yok malesef :(

  91. BEYLER ALLAHINI SEVEN BANADA YOLLASIN ÇOK ACİL LAZIM LÜTFEN

  92. 8-5 çalışıyorum ve internet iş için çok lazım, bulan atabilir mi lütfenn?? nurdan19901@hotmail.com

  93. Bir hafta öncesine kadar avira phantom vpn çalışıyor du onu da engellemişler.Okulda bilişim öğretmeniyim öğrencilere gerekli yazılımsal metaryel bularak daha iyi öğrenim görmelerini sağlamak istiyorum. Lakin durum ortada. Yardımcı olacak kimse varsa lütfen gonulsayfam2013@hotmail.com adresine yazarlarsa sevinirim.

  94. fatih adresim … sadey1131@gmail.com bekliyorum lütfen

  95. merhaba fatih bey buldugunuz cözüm nedir … gmail adresime gönderir misiniz lütfen…

  96. korkusuzturk1

    Dasko e-postaya mesaj atmıyorsun.
    Neden burada bizleri meşgul ediyorsun.
    Git başkasını kafala.

  97. banada yollarsanız çok memnun kalırım. yusben63@gmail.com

  98. banada yollarsanız cok sevınırım

  99. bulan varsa banada atabilir misiniz. Çok sevap işlersiniz. nazmican50@gmail.com

  100. tugbakirveli@gmail.com Çözüm varsa banada atın şimdiden tesekkùrle

  101. Arkadaşlar şu anda bu durumu çözüp giren var mı ?

  102. programı yukledim calısmadı

  103. wictory123@hotmail.com bulan varsa yollarsanız sevinirim.

  104. banada atarsanız sevinirim anadolu_8457@hotmail.com

  105. çalışan program varsa banada yollarmısnız rica etsem

  106. fatih
    5 mayıs saat 10:30 itibariyle her yer açık :D
    nasıl yaptığını mailime yazarmısın

  107. arkadaşlar lütfen ben köy ögretmeniyim çok lazım yardım edin çalışan programı atarsanız sevinirim dua ederim :) e postam senol_6362@hotmail.com

  108. İllaki benim halletmem lazım… Şu linke bir tıklayıverin gari… Ama baştan uyarayım yükleme çok olursa kopar…

    https://cloud.thinrdp.net/

  109. Adamın biri

    Çalışırsa bana da yollayabilir misiniz? samettirpan9090@hotmail.com

  110. Çalışan program varsa banada yollayabilirmisiniz canpolat1@yandex.com

  111. Çalışan program varsa banada yollayabilirmisiniz

  112. Sitenize erişim yasağı getirdi bakanlık malesef kendi akıllarınca çözümü böyle bulmuşlar… Bu demek oluyor ki doğru yoldasınız…

  113. Arkadaşlar şu anda bu durumu çözüp giren var mı ?

  114. hballik@mynet.com banada atabilirseniz çok sevinirim..

  115. alpaslan5832@hotmail.com atarsanız şimdiden teşekkürler.

  116. yollarsanız sevinirim hurkus.vecihi@yandex.com

  117. 5 mayıs saat 10:30 itibariyle her yer açık :D

  118. meb den bir kişi de üye olup programı öğrenemezmi yani bence mail olayı saçma yani
    onlar engelliycek bizler yeni çözümler arıyacaz bu hep böyle devam edecek

  119. bana da atabilirmisiniz alihatice8183@gmail.com

  120. http://www.mediafire.com/download/19ohn3tlrw0i0id/Hotspot_Shield_5.20.21_Elite_Edition.zip

    Yukarida verdiğim linki indirip kururn bir deneyin bakalım ha bu arada creck yapmassanoz pragram tam olarak çalişmaz ..

  121. ya arkadaslar bulan varsa coban.47@hotmail.com yollasın şimdiden teşekur ederim

  122. Arkadaşlar avira phantom vpn sorunsuz çalışıyor ancak 1 gb limiti var

  123. Banada yollayabilirmisiniz muzoxe@gmail.com

  124. Koca yürekli bir insan mailime yollarsa çalışan programı çok mükemmel olur çok lazım lütfen
    blacq44@gmail.com

  125. Üzerinde çalışıyoruz. Takipte kalın lütfen.

  126. Mayıs Ayı için geçici olarak eklediğiniz Browserstac malesef engelli meb tarafından sizlerin bizlere yardımcı olması lazım giriş yöntemleri üyelik oluşturup üyeliklerimize göndermeniz lazım sizin paylaştığınız ne varsa anında yasaklanıyor

  127. yenibihesap06@gmail.com bulan paylaşırsa makbule geçer arkadaşlar. sağolun şimdiden.

  128. Banada yollayabilirmisiniz onurxy@gmail.com

  129. Bulan arkadaşlar bir zahmet atsa çok dua alacaklar. teacher_8721@hotmail.com

  130. halkerkan@gmail.com
    Çözüm bulan arkadaşlar banada atsın lütfen

  131. banda çözümü yollayabilirmisiniz? djdifficult@yandex.com

  132. bir yöntem olduğunu zannetmiyorum ama,varsa bana da gönderebilir misiniz?

    ademaslan@hotmail.com

  133. MEB google da yasaklamis cidden üzücü bir durum.

  134. yollaya bilirseniz çok makbule geçer. fatih2411@gmail.com

  135. banada gönderebilirmisiniz serkan19801978@hotmail.com

  136. varsa bana da yollayın lütfen bordirline@hotmail.com

  137. Bana da gönderirseniz sevinrim..

    y.bpinar@gmail.com

  138. slm arkadaşlar benimlede cözümü paylaşır mısınız lütfen?
    sadey1131@gmail.com

  139. arkadaslar banada atabiırmısınız Tahsin_mail@hotmail.com

  140. banada yardımcı olabilirmisiniz eaglepaw@mail.com.tr teşekkürler

  141. xLovLest[YT]

    ARKADAŞLAR GEREKSİZ YERE E POSTA YOLLA FALAN DEMENİZE GEREK YOK ZATEN SİZ TELEFON VEYA PC DE UYGULAMAYI KULLANINCA MEB SERTİFİKA SAYESİNDE SİZİ GÖREBİLİYOR 500 MB FREE VPN KIYAĞIM OLSUN SİZE AVİRA PHANTOM VPN ANDROİD İÇİN %100 ÇALIŞIYOR PANSİYON hERKEZ KULLANIYOR YOUTUBE KANALIMDA VAR DİĞER VPN LER VAR LİNK

  142. banada gönderir misiniz?
    caner_sert104@hotmail.com

  143. firat_pan@hotmail.com. bana da gönderebilir misiniz?

  144. Arkadaşlar lütfen bana da yardımcı olun Tahsin_mail@hotmail.com

  145. Tahsin_mail@hotmail.com eğer bi çözüm bulunursa lütfen yardımcı olun.

  146. banada mail atarsanız sevinirim. teşekkürler.

  147. Banada Yollarsanız sevinirim..

  148. espanyolsavaşçısı

    bana da hönderebilirmisiniz dudenkoy07@gmail.com

  149. Banada yollayin mistik154@gmail.com

  150. tugbakirveli@gmail.com banada çözümü atın

  151. bulan varsa bı zahmet bana da gondersin karabey007@hotmail.com

  152. Çözüm varsa ben de alabilirim, şimdiden teşekkürler
    ccgg38@gmail.com

  153. çözüm varsa banada ilkaycekli2222@gmail.com adresine gönderirseniz şimdiden çok teşekkür ederim

  154. Beyler ben rahat girebiliyom ama Ulu Ortada veremem mesaj atın verem zafer1981@gmail.com

  155. Kardes banada gonderebilirmisiniz abdussamettrkr@gmail.com

  156. nafiye nur budak

    arkadaşlar çözüm bulursanız banada mailden atarsanız sevinirim şimdiden tşkler

  157. varmı çözüm bende istiyorum mail atarsanız sevinirim. yöntemleri denedim olmadı
    946106@gmail.com

  158. Arkadaşlar çözüm var ise email atabilirmisiniz. atillaolge@mynet.com

  159. aq yerinde Okul bilgisayarlarından internete girebilme linkini görmek için bizi sosyal medyada beğenin. Calısmıo NAsıl begenelim aq :D

  160. FİKRET GAZİ

    Arkadaşlar yolunu bulan şu mail adresine de bir zahmet yollasın çözümü,,,

    fikretgazi1@gmail.com

  161. eğer bir çözümü varsa bende alabilir miyim arkadaşlar; selcuqdr@gmail.com

  162. bulduğunuz yöntemleri mehmetkilic51@gmail.com adresine atarsanız çok sevinirim.

  163. selam arkadaslar meb engelli sitelere nasıl girebiliriz mail adresimi vereyim oraya linki bi zahmet gönderin ya

  164. arkadaşlar e.balduz27@gmail.com atabilirmisiniz rica etsem.

  165. gokcenbal@gmail.com

    eğer çözüm bulduysanız lütfen abana da gönderirmisiniz

  166. eğer bulduysanız lütfen bana da atarmısısnız ne denediysem olmadı…

  167. Selmanın dediği yöntemde çökmüş :((

  168. mailim oxyd3507@mynet.com yardımcı olacak arkadaşlar atarsa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak arkadaşa.

  169. Selam bir zahmet bana da at dostum…

    oykuulusoy2011@gmail.com

  170. Dasko yardım et ne olur mail im istanbul.berkan@gmail.com

  171. Abi video izlesem yeter ama programla degil varmi oyle bir site

  172. Tamer Gürer

    Bulan banada atabilirmi yumyux2@gmail.com şimdiden çok teşekkürler.

  173. selman ın verdiği yöntem çalışiyor ..teşekkürler selman

  174. Dasko birader buldunsa bana da at bi zahmet.
    anadoluluyuz@gmail.com ‘ a bi tık

  175. Malesef MEB Engeli son 1-2 haftadır birçok yöntem denememe ragmen aşılamıyor :((

  176. dasko sevgili kardeşim eğer buldunsa yönetemi lütfen meil at sinek101@gmail.com şimdiden tşkler…

  177. avirada işe yaramıyorki başka yolu yokmudur beyler bulun artık çaresiz kaldık

  178. Hürkan xLovLest[YT]

    Arkadaşlar Çözümlerinizi Özelden PM Atınki MEB Burda Görünce Yasaklıyorlar

  179. Selmanın dedigi oldu calıştı saol kardeş

  180. Arkadaslar pspiondan ayarlardan ayritunele girip ordaki yazana tik atin sonra deneyin calisir

  181. asdfgh tebrik ediyorum seni güzel bir buluş buldun..muhteşem

  182. TRT kanalları da açık işinize yarayabilir
    http://www.trt.net.tr/anasayfa/canli.aspx?y=tv&k=trtmuzik

  183. meb_bilgi_islem

    Yüklenen sertifika sunucu ve istemci kimlik doğrulaması yapıyor. Girdiğiniz web siteleleri izleniyor olabilir. Bilginize..

  184. Beyler Ben Meb Engelini Aşıyorum Sizlere Gösteririm ama ulu ortada olmaz

  185. Arkadaşlar youtube engelli ama http://youtube.get.az/ sitesi engelli değil. Buradan video izleyemiyorsunuz ama en azından videoları indirebiliyorsunuz. Çözüm bulunana kadar bence idare eder. :-)

  186. Sevgili kardeşim bunu ulu orta burada yayınlama da en azından özel PM yada özel üyelik şeklinde gönder yoksa sen yayınladıktan kısa bir süre sonra patlatıyorlar…

  187. Daha önce kullandığım pragram gümledi..program için üretici firmayla irtibata geçtim …pragram çalişirsa yayınlıyacam…ayrıca yeni bir pragram bugun itibariyle chrome eklentisi olarak yayınlanmış ..oda maslesef ki bir işe yaramadı..sizden isteğim az biraz daha sabır …bulacağim bir çözümü ….gazamız mübarek olsun

  188. yakup bey son verdigin linkler de işe yaramadı :(

  189. arkadaşlar 26.04.2016 tarihi itibari ile hiçbir program ve uzantıyı çalıştıramadık. bulan arkadaşların sitede paylaşmasını önem ile rica ederim.

  190. mahmut tuncel şovv

    yakup reis işe yaramadı son verdiğin programlar

  191. yakup hocam,son yazdığın programlarda bir işe yaramadı…

  192. S.a. hocam yuklerken bıle meb engeline taklıyor ben ugrastım ama olmadı hotspotda calısmadı :(

  193. verdiğin indirme linkleri meb engelli zaten

  194. http://mydati.com//download/hss-win2/HSS-773.exe
    Yukarida verdiğim linke tıklayınız bu pragramıda kurun …meb engeli için deneyin …son sürüm

  195. Sevgili arkadaşlar googleye browserstack yazın …üye olun …solda işletim sistemi seçiniz ardından tarayıcınız ı seçiniz bu kadar basit…

  196. reris artık yayınlasanız çözümünü çaresiz kaldık pc başında giremiyoruz meb engeli olan yerlere

  197. yakup abi şu en son dedigin şey olmuyor çalışmıyor telefonda uc mini diye bi uygulama var onunla giriyor face flan pc yede öyle bişiler lazım

  198. yakub abi bi çözüm bulamadınmı yoksa hep böylemi kalıcak bu internet mevzusu

  199. arkadaşlar çözüm bulunmuştur..TEKNOTRİK takıpte kalınız…

  200. meb engeli için arc velder chrome eklentsini indirip apk dosyalarını masaustünde çalıştırmalı…apk dosyasıda puffin browser indirin kurun baakalım bu şekilde bir çözüm düşündüm…belki faydası olur

  201. MEB Sertifika yüklenen pc lere artık hiçbir şekilde vnp proxy vekil sunucu fayda etmıyor hepsi bloke bir yolu varsa lütfen yardımcı olun.

  202. Nisan 2016 itibarı ile Meb Sertifikası olayı tüm çözümleri alt üst etmiştir. Engeli kaldırmak için yapılan tüm vpn/proxy/ultrasurf/hotspot/psiphon/chrome eklentileri vs vs gibi eklenti ve programlar patladı. Hadi bakalım cengaverler.

  203. MEB SERTİFİKA olayını özetleyelim çözmeye uğraşan arkadaşlara yardımı dokunur,, öncelikle MEB interneti kullanılan bilgisayarlarda SERTİFİKA kurmamız gerektiği söylendi biz kurmadık tabi önce ancak meb hattı kullanılan pc lerde sertifika kurmazsan hiç bir yere girilmediğini gördük ve sertifika yı mecbur kurduk şu an için sertifikalı pc lerde face you tube vs. yerlere girilmiyor diğer sitelere ise extra hızlı giriyor…

    olay bu; çözmeye çalışan arkadaşlara kolaylıklar…

  204. meb sertifika yüklemesinden sonra meb engelini aşamıyoruz bi el atın arkadaşlar

  205. sertifikadan dolayı arayışlar içindeyim.sistem yeni hele bir otursun bulunca paylaşırım..biraz sabır….burda amac programları engellemek..ve ölede yaptılar…TEKNOTRİKİ takipte kalın…

  206. Beyler bir yol biliyorsanız soyleyin

  207. son sertifika olayından sonra,hiçbir şekilde girilmiyor.var mı yeni bir yöntem bulan

  208. psiphon hata vermeye başladı geç bağlanıyor. sık sık bağlantı gidiyor

  209. Free my browser bugün itibariyle kullanamıyorum. meb güvenlik sertifikasının kurulması için internetimiz kullanılamaz hale getirildi telekomca. mecburen bu sertifikayı kurduk, şimdi alternatif lazım ne olabilir

  210. Son sertifika yüklemesinden sonra hiçbir programla girilmiyor.yeni bir yöntem var mı acaba?

  211. evet yakup bey şu yeni sertifika dan sonra sitelere erişmek için bir uygulama var mı ? pc için

  212. free my browser göçtü yenisi yokmu acaba

  213. en son ne hangi yolla meb engelini aşacağız?

  214. 15 Nisan 2016 İtibarı ile hiç bir yöntem işe yaramıyor..

  215. 15 Nisan 2016 İtibarı ile hiç bir yöntem işe yaramıyor…

  216. saolun saolun

  217. Yusuf Gümüş

    Beyler Free my browser indirin Google chrome için Çalışıyor .

  218. utorrent nasıl çalıştırabilirim

  219. http://www.a.com gibi tarayıcı oyunlarını acmıyor metin2 yide acmıyor baglanıyorsunda kalıyor bunun için bbir yöntem varmı

  220. Beyler mebin yeni tableti e-tab5 modelinde rootsuz yasaklı sitelere facebook vb. Sitelere nasıl girebilirim şimdiden teşekkürler…

  221. merhaba yakup08 ben meb’in internetine bağlıyım. ne denediysem second life isimli oyuna giriş yapamıyorum bu konuda bir tavsiyen var mı? teşekkürler.

  222. yakub08@hotmail.com

    cep telefonu için yeni uygulamız Psiphon ve ZPN var google playden indirin kurun .daha başka uygulamalar için burda paylaşacağım…Teknotriki takipte kalın .

  223. bu da bir başka proagram kuramayan varsa birdirsin .bunuda deneyin daha fazlası TEKNOTRİK de
    https://s3.amazonaws.com/lantern/lantern-installer-manoto.exe

  224. ARKADAŞLAR BU PROGRAMI DA DENERMİSİNİZ SON GÜNCEL HALİ…ÇALIŞIOR. SADECE VE SADECE BURDA BUYRUN MEB ENGELİ AŞMAK İSTEYENLER LİNKE TIKLAYIN VE İNDİRİN .

    daha fazlası için takipte kalınız. program denenmiştir .çalişiyor.
    https://s3.amazonaws.com/mkg7-k1ym-7gh4/psiphon3.exe

    Not:meb engelini aşmak isteyenler daha fazlası için burda buluşuyoruz….

  225. facebook ve twitter geçti. sadece video görüntülenemiyor ama video yasaklanmış sitelere nasıl girilebilir. Teşekkürler hocam

  226. Artık sanırım bu yöntemlerin hiç biri meb bağlantısını aşamıyor. Aşan program varsa paylaşırsanız çok sevinirim.

  227. Teşekkürler.

  228. Merhabalar. Eğer kaynak gösterir ve sitenin asıl yazısına link verirseniz yayınlayabilirsiniz.

  229. merhabalar bu yazıyı sitemde kaynak gösterip paylaşabilir miyim?

  230. Teknotriki takipte kalın.her zaman yeni programlar sizin için hazir..

  231. Teknotrik takipçileri verdiğim linkleri mutlaka inceleyin hepsi çalışıyor.Ben kullanıyorum hemde sorunsuz bir şekilde .Hepsi Çalışıyor.

  232. yakup bey şuan itibariyle chorme veya fireox için çalışan bir eklentiniz var mı

  233. Yakup kardeş 3 gün öncesine kadar ultrasurfı kullanıyordum ama şimdi bağlanmıyor sinyal dahi gelmiyor. Bu porblemin üstesinden nasıl gelebilirim ?

  234. bi gidin leeeeeennn

  235. skype tan vpn.destek hesabını ekleyin her türlü yardımcı olurum

  236. ZEnmate denedinmi ?

  237. kardeşim kolay gelsin askeri hattan faceye felan giremiyorum öyle bir program varmı yardımcı olursan sevinirim

  238. daha önce girebildiğim tüm sitelere 10 gündür erişemiyrm. mevcut tüm eklentileri denedim ama olmuyor. yan sınıftaki pc de ise her şey normal. ne yapabilirim

  239. bugün itibariyle dediğiniz yöntemle giremiyorum

  240. Eğer faceye girebiliyorsanız bir problem yok demektir.

  241. Merhaba arkadaşım öncelikle ellerine sağlık engel kalktı youtubeye de giriyorum faceyede ancak face de my çanak okeye giremiyorum. ? Bir eksiklikmi vardı programda…

  242. peki android için var mı bi uygulama ?

  243. Bu da program.bunuda deneyin .bana şanş dileyin..Sınavın var .Dua edin kazanayım.
    https://itunes.apple.com/app/id1028849306

  244. Hocam iphone icin var mı ? acil lazım da…

  245. Hocam telefon için bi uygulama varmı

  246. yakup bey teşekkürler bu oldu

  247. yakub08 sana helal olsun helal olsun helal olsun

  248. yakub08@hotmail.com

    Arkadaşlar .Her zaman bir yol vardır.Teknotriki takıpte kalın .
    işte program burda .lütfen buraya tıklayınız.
    https://chrome.google.com/webstore/detail/freemybrowser-free-encryp/bibmocmlcdhadgblaekimealfcnafgfn

  249. Murat Candab

    kimse bir yol bulamadı sanırım ,,,

  250. Olmuyor Bağlanmıyor

  251. Murat candab’ ın dediği gibi

  252. Murat candab

    arkadaşlar yukarıdaki programla meb internetine girebilen var mı acaba bizim okulda güvenlik duvarı vs ayarı mı yapmamız lazım..

  253. Murat candab

    OKULDAN DENİYORUM ŞU ANDA VE DÜNDE DENEDİM BAĞLANIYOR DİYOR SÜREKLİ AMA BAĞLANMIYOR

  254. Dün test edildi. Eminmisiniz

  255. bu olmuyor başka bir program varsa at tesekkürler

  256. Teşekkürler hocam

  257. Sevgili Teknotrik takipçileri Meb engeli için bu pragramı kullanabilirsiz.Ben denedim Çalışıyor.linke Tıklayınız.Benden size bir hediye olsun.Daha fazlası için takipte kalınız.
    https://s3.amazonaws.com/mkg7-k1ym-7gh4/psiphon3.exe

  258. Murat candab

    Okullar açıldı ama hala bekliyoruz sanırım bu sefer sağlam kitledi meb. bir çözüm bulunamıyor galiba..

  259. KYK da online oyunlara girmek için lag yapmayan hangi programı ya da eklentiyi önerebilirsiniz ?

  260. arkadaşlar meb engelli sitelere girme çözümünü bulduysanız tez vakitte bizimle de paylaşın lütfen youtube özellikle eğitici videolarıyla sık kullandığım bir site..olmazsa olmazlardan

  261. lütfen yakub08 e postana ulaşamadım benim bağlandığım meb engeli buraya girebiliyor ancak yakub08 sana güveniyoruz çözüm bul lütfen bu siteye at

  262. Arkadaşlar yaklaşık 3 aydır crome eklentisi skyproxy ile girebildiğim okul internetine 20 gündür giremiyorum güvenli bağlantı kuruluyor diyor alt tarafta diğer eklentileri de denedim ancak malesef girilmiyor hiç bir şekilde
    Acil bir çözüm bulun :)

  263. Meb engelinin çözümü için teknotrik takipte kalın.sadece ve sadece çözüm burda..yeni programlar var .telaş etmeyin . Hide all ip programi önce bunu deneyin olmassa irtibata geçin .dediğim gibi program var .hazırda

  264. Hocam sen bi tanesin

  265. Telas etmeyin beyler herseyin bi caresi var ……okullar bi acilsin .program cok.uzulmeyin.daha once verdigim pragramlari denedinizmi .teknotrik takipte kalin çözüm burda.

  266. An itibariyle herhangi çalışan bi program yok.. sadece logoxnet var oda çok yavaş çalışan bi program.. Alternatif bulan arkadaşlar lütfen paylaşırsa sevinirim.. e-mailim: kaann_18@hotmail.com

  267. Bugün skyzip göçtü arkadaşlar. İnşaallah çalışır ya da başka adam gibi alternatif buluruz

  268. maalesef sky zipte artık mebde çalışmıyor ne yapacağız…..

  269. yakup08 hiçbirisi çalışmıyor artık. hepsini denedim. skyzip kullanıyordum. o da olmuyor artık. yeni bir şeyler lütfen.

  270. github.com/logoxnet

  271. Sağolun lan hepinizi çok seviyorum :D:D:D

  272. Yakup bey tşk.

  273. @YAKUP08 SANA TEŞEKKÜR EDİYOM ALLAH RAZI OLSUN :)

  274. yakub08 adamın kralısın sen varya
    bu güzel devamını bekliyoruz

  275. chrome eklentisi olan SKYZİP

    PRAGRAMİNI KULLANABILIRSINIZ MEB ENGELİ İÇİN .
    buyrun bu da link ,,,,,,,,,

    https://chrome.google.com/webstore/detail/skyzip-proxy/hbgknjagaclofapkgkeapamhmglnbphi

  276. Easy proxy ücretli sürümün ücretsiz kullanamamanın yöntemi bulunmuştur.ben kullanıyorum. Başka alternatif programlarda var. Örneğin psiphon muthiş bir google chrome eklentisidir. Yine skyzip, jumbo proxy switcher var bunları da mutlaka deneyin arkadaşlar .güle güle kullanın .

  277. Merhabalar berbat olan nedir öğrenebilirsek daha sağlıklı yardımcı olabiliriz.

  278. berbat otesi

  279. KESİN ÇALIŞANYÖNTEM hiç bu kadar kolay olmamıştı.cok basit .arkadaşlar.psiphon kullanın çalışıyor.süper.vpn kurun .freegate adlı program bunuda deneyin.facebook youtube ozgürce girin. .jumbo proxy switcher bu pragramda calışıyor.başka pragramlarda var kullandıgım .bunları bı deneyin

  280. faceobook sayfasına girilmiyor lütven girilsin

  281. Arkaslar internet erişim engeli icin psiphon kullanıyorum calisiyor. Psiphon fars surumu .intertten bulamassaniz yardimicı olurum.
    Free vpn kuruyirum.chrome eklentisi var . Jumbo proxy switcher binuda deneyin.

    Bir de virtual desktop var. Hosted sanal sunucu ile Windows Uzaktan Erişimi kulanarak her hangi bir yerdeki masaüstüne ulaşabilir ve kendibilgisayarınız gibi kullanabilirsiniz.

  282. Diğer programları denediniz mi ?

    1- Browsec
    2- CyberGhost Vpn
    3- Nolimit Vpn

  283. ultrasurf indirdim ama çalışmıyo

  284. teşekkürler,ben proxy.gen.tr adresini kullanıyorumm

  285. logoxnet kullanın. Tavsiye ederim.

  286. arkadaşlar sadece easyproxy çalışıor oda demo easy proxy i yüklein kayıt olun sağ üstteki kapı simgesine tıklayıp open moda alın işte bu kadar ama bi süre sonra deneme sürümü bitiyor ve daha fazla kullanamıyorsunuz maalesef ücretleri (30 gün 2 dolar, 90 gün 5.5 dolar, 365 gün 20 dolar) çok yüksek sayılmaz ama yinede siz bilirsiniz tek işe yarayan easy proxy ben online oyun bile çalıştırdım bu programla.(bilgisayarınıza yüklediğiniz online oyunlar çalışmaz ( Lol , Dota vs.) ama internetten açarsanız çalışır . Umarım işe yaramışımdır .

  287. Arkadaşlar bilgi veriorum ! ultra surf artık işlevini kaybetti bu programlardan işe yarayan sadece easy proxydir o da kısıtlı sürümdür ve full sürümü ücretlidir (30 gün 2 dolar,90 gün 5.5 dolar , 365 gün 20 dolar) easy proxy i yükledikten sonra üye olun , sağ üstteki kapı simgesine tıklayıp open moda alın işte artık herşey açık :)

  288. bok gibi bişey hem erişemiyoz bide FECOBOOK sayfamızı beğeniniz diyolar gerizekalılar

  289. girmıyor mk hıcbıryere zenmate olmuyor easyproxy olmuyor kapattılar hocalar easyproxy u baska yokmu chromeden uzantı olarak ekleyebılıcegımız kolay bu uygulama

  290. Tam olarak hangi yöntemi gizlememi öneriyorsunuz ?

  291. yönetici arkadaşlar lütfen bu güncellenmiş makaleyi silebilir misiniz?
    pm ile bilgilendirirseniz daha verimli olcak…
    çünkü bu konu da geçerliliğini yitirecek.
    meb bu eklentiye de ban atacak.
    anlayışınız için teşekkürler.

  292. Youtube engeli için proğram kullanmanıza gerek yok http://dnstube.net/ tıklayın girin

  293. MEB ENGEL SORUNU GİDERİLMİŞTİR:
    Okullardaki meb engeli sorunu kaldırılmıştır.
    Engeli aşmak isteyenler için yardımcı olabilirim.
    MEB ENGELİNİ KALDIRMAK İÇİN BENİMLE irtibata gecin

    Yoğunluk sebebi ile cevap veremiyorum. Mailimi kaldırdım.

  294. engelle.me/ burayıda engelemiş

  295. eşek mebin engeli var diyoruz nasıl facede beğenicez akıl yok be…

  296. hayde girin hemen meb görmüyoo

  297. MEB engelli sitelere girebilmek için engelle.me/ adresini kullanabilirsiniz.

  298. kardeşim http://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u.zip adresi de meb tarafından engelli

  299. bu raya bakın

    tam indirde indire bilirsiniz

  300. yaptığınızdan bişey anladıysam ……………

  301. yaaa bencede artık şu güvenli interneti kaldırsınlar saçmalıktan başka bişey değil:/

  302. Programı ultrasurf.us adresinden en güncel haliyle indirebilirsiniz.

  303. arkadaşlar ultrasurf 11.04 çıktı onu deneyin hem çok hızlı hemde esnek süpr bir program yani

  304. bu pogram yavaş int sayfaları geç açılıyor

  305. herkes toplanıp sözlü itiraz etsin güvenli interneti kaldırınnnn

  306. nereyi denesem olmuyo bu proqramdada sorver hatası diyor hiç düzgünce bilen yoq mu bunu

  307. yazdım açmadı erişimi engelledi

  308. arkadaşlar bu program javayı açmıyo. java için yardım edebilirmisiniz

  309. Program artık çalışmıyor .. Bu program işinize yarayacaktır :)

  310. e olmuyo bende meb de öğretmenım yukledım ama zip olarak bulamadım bulduklarımı zaten meb yıne engellemıs burdakı link de engelli nasıl olcak,normal halını ındırdım o sarı kılıt cıktı ama explorer da cıktı bende chrome kullanıorum neyse explorerda o sarı kılıt cıkmasına ragmen acılmadı hıc birşey

  311. Adliyede çalışıyorum, tabi her kamu kurumundaki gibi internetimiz engelli. Programı çalıştırdım ancak maalesef değil yasaklı sitelere hiçbir siteyi açmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

  312. proğramı indiremedim

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir